fbpx
Skip to content

Supervisioon

Luues turvalise ja toetava keskkonna töötajatele, saab aidata neil arendada eneseteadlikkust, tugevdada professionaalseid oskusi ja leida ressursse, mis toetavad nende vaimset heaolu ja töövõimet. Teenuse fookus on süsteemsel, humanistlikul ja lahenduskesksel lähenemisel, mis võtab arvesse töötajate igapäevaseid väljakutseid ja vajadusi. Lahenduskesksed ja refleksiivsed meetodid tagavad, et supervisioonis osalejad saavad praktilisi teadmisi ja tuge, mida rakendada nii oma töös kui ka kollektiivsetes olukordades.

  1. Individuaalne supervisioon
    Individuaalne supervisioon keskendub konkreetse töötaja professionaalsetele vajadustele, pakkudes ruumi isiklikuks arenguks ja süvenemiseks keeruliste juhtumite analüüsimisse. Eesmärk on aidata töötajal paremini mõista oma rolle ja vastutust nii meeskonnas, kui konkreetse kliendijuhtumi juures, leida lahendusi keerukatele olukordadele ning vähendada stressi.

  2. Grupisupervisioon
    Grupisupervisioon loob kollektiivse õppimise ja toetuse ruumi, kus töötajad saavad jagada oma kogemusi, analüüsida nii edulugusid kui ka keerulisi juhtumeid, õppida kolleegidelt ning ühiselt leida lahendusi keerulistele olukordadele. Supervisioonis saab arutada nii kliendijuhtumite kui ka meeskonnatööga seotud teemasid. See on regulaarne ja struktureeritud protsess, mis toetab osalejate professionaalset arengut ning tugevdab meeskonnatööd ja kolleegidevahelist koostööd. Korduvad sessioonid aitavad osalejatel arendada enesereflektsiooni oskust ja kohandada oma tööpraktikat vastavalt analüüsitulemustele, luues aluse püsivale arengule.

Teenuse eesmärgid ja tulemused

Vaimse tervise toetamine ja läbipõlemise ennetamine

Läbi regulaarsete supervisioonisessioonide toetame töötajate vaimset heaolu, aidates neil märgata ja ennetada läbipõlemise tunnuseid.

Professionaalse pädevuse ja enesekindluse kasvatamine

Supervisioon aitab töötajatel tegeleda raskete juhtumite analüüsiga ning õppida uusi meetodeid keeruliste olukordade lahendamiseks.

Tööstressi ja pinge maandamine

Supervisioonis kasutatavad meetodid, sealhulgas refleksioon, lahenduskesksed arutelud ja stressimaandustehnikad, aitavad leida tasakaalu ning vähendada tööst tingitud pinget.

Kliendisuhete kvaliteedi parandamine


Läbi supervisiooni kasvab töötajate oskus mõista klientide vajadusi ja reageerida rasketele olukordadele professionaalselt ja empaatiaga.